Menü

Általános Szerződési Feltételek

Érvényes: 2016.03.05-.tól


Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁFSZ) tartalmazza a www.aramutbau.hu webáruház (továbbiakban Webshop), melyet a ÁRAMÚT-BAU 90 Kft.  (továbbiakban Eladó) üzemeltet és a Webshopban értékesített termékeket igénybe vevő személyek( továbbiakban: Vevő) közötti felhasználási feltételeket. Az ÁSZF-et a Webshopban megvásárolható árucikkekre ( továbbiakban Termék) alkalmazni kell a Webshopban történő vásárlás esetén.

A Vevő adatainak kezeléséről az Adatkezelési Nyilatkozat rendelkezik.

A szerződés nyelve a magyar.

A megrendelés írásbeli szerződésnek minősül, melyet a ÁRAMÚT-BAU 90 Kft. minimum a szállítás megtörténtéig, illetve az utánvét összegének a bankszámlára történő megérkezéséig + 14 napig (elállás jogának bejelentési ideje) köteles megőrizni.

Jelen ÁSZF rendelkezéseit a Vevő magára nézve a Webshop használatával, és/vagy a regisztrációval és/vagy a megrendelés elküldésével kötelezőnek tekinti és az abban foglaltakat elfogadja és tudomásul veszi.

1. ELADÓ ADATAI:

Cégnév: ÁRAMÚT-BAU 90 Kft.
Székhely: 4400 Nyíregyháza, Moszkva utca 3-5. fszt. 1.
Adószám: 23870048-2-15
Cégjegyzékszám: 15-09-079118
Számlavezető pénzintézet: OTP Bank Zrt.
Pénzforgalmi jelzőszám: 11744003-20627308-00000000
Email cím: [email protected]
Telefon: + 36 30 / 277-2010

Az Eladó tárhely-szolgáltatójára vonatkozó információk:

Tárhely-szolgáltató neve: Globál Tárhely – Venczel Mihály
Tárhely-szolgáltató címe: 4400, Nyíregyháza, Kalevala sétány 24 2/12
Tárhely-szolgáltató telefonszáma: +36 30 831 86 60
Tárhely-szolgáltató e-mail címe: [email protected]

2. MEGRENDELÉS:

A Webshop tartalma regisztráció nélkül is bárki számára elérhető, de lehetőség van regisztrációra is.

A Vevőnek a sikeres megrendeléshez a következő adatokat kell megadni/ kiválasztani:

- szállítási mód

- fizetési mód

- telefonszám

- szállítási név

- szállítási cím (irányítószám, város, cím, ország)

- számlázási név

- számlázási cím

- e-mail cím

A Vevő elismeri, hogy az általa megadott adatok mindenben megfelelnek a valóságnak. A megrendelés leadásához a terméket a kosárba kell helyezni, amit a termékek mellett elhelyezett „Kosárba” gombbal tehet meg. A kosárba több termék is elhelyezhető, méghozzá oly módon, hogy egy termékkategórián belül kiválasztja a terméket, majd kiválaszt egy újabb termékkategóriát, arra rákattint, ott az újabb terméket kiválasztva, azt szintén a kosárba helyezheti, anélkül, hogy törlődne annak előző tartalma.

A Kosár tartalmát megtekintheti, illetve a rendeléshez ugorhat a Webshop jobb oldalán elhelyezett „Kosár” feliratra kattintva.

A megrendelés elküldéséhez az Eladó részére a Vevőnek ki kell töltenie a megrendelési adatlapot, amely a „Rendelés” gomb megnyomása után jelenik meg.

A megrendelés kiszállításának költségét a rendszer súly, térfogat, rendelési összegtől függően automatikusan kiszámolja. A Vevő kiválaszthatja, milyen módon szeretne a termékhez jutni.

A Vevőnek a megrendelése véglegesítéséhez el kell fogadnia az Általános Szerződési Feltételeket és az Adatkezelési Nyilatkozatot, amelyet a jelölőnégyzetek kipipálásával tehet meg. A rendszer figyelmezteti a Vevőt, hogy a „Rendelés véglegesítése” gomb megnyomásával fizetési kötelezettsége keletkezik. A „Rendelés véglegesítése” gombra kattintva – amennyiben az adatcsomag elküldésre került – a rendszer automatikusan megköszöni a Vevőnek a rendelést, és tájékoztatja, hogy az Eladó e-mailben is elküldi a megrendelésre vonatkozó összes információt a Vevő által megadott e-mail címre.

3. TELEFONOS MEGRENDELÉS

Ha a Vevő mégsem Webshopon keresztül szeretne rendelést leadni, lehetőség van telefonon megtenni azt. Az Eladó a telefonos megrendeléseket hétköznap 08:00- 17.00 között valamint szombaton 08:00- 12:00 között fogad a következő telefonszámon: + 36 30 / 277-2010

A megrendeléshez a Vevőnek a már fent felsorolt adatain kívül a következőket is meg kell adnia:

- termék megnevezése

- darabszám vagy mennyiség

- és bármilyen információ, amit a megrendelés sikeres teljesítéséhez az Eladónak tudnia kell.

A Vevőnek a telefonon leadott megrendelés esetén is el kell ismernie, hogy megismerte jelen dokumentum tartalmát és azt magára nézve kötelezőnek tekinti. Az Eladó telefonos megrendelés esetén is visszaigazoló e-mailt küld a Vevőnek, mely tartalmazza a megrendelés valamennyi Vevő által megadott paraméterét.

Amennyiben a Vevő a visszaigazoló e-mailben hibát észlel, azt köteles 1 napon belül az Eladó tudomására hozni.

4. ADATBEVITELI HIBÁK JAVÍTÁSA

A Vevőnek a megrendelés során az Eladó részére való elküldésig lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására a megrendelési felületen. (Például a termék törlése a kosárból a kuka ikonra kattintva, a mennyiség megváltoztatása pedig, a mennyiség pontos begépelésével történhet.)

5. AJÁNLATI KÖTÖTTSÉG, VISSZAIGAZOLÁS

Az Eladó köteles az igénybe vevő megrendelésének megérkezését a Vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás a Vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, a Vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól.

Ha Vevő a visszaigazoló e-mailben szereplő adatokban hibát észlel, azt 1 napon belül jeleznie kell az Eladó felé a nem kívánt rendelések teljesítésének elkerülése érdekében.

A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, melyre a 2013. évi V. törvény a polgári törvénykönyvről, illetve a 2001. évi CVIII. Törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Kormány rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

Amennyiben a terméket nem veszik át az Eladó által meghatározott és a Vevő számára ismertetett határidőn belül, úgy az Eladó fenntartja a jogot a rendelés törlésére.

6. TERMÉKEK ÁRA

A Webshopban a termékek vételára az általános forgalmi adót és egyéb közterheket is tartalmazó módon, magyar forintban (Ft) van feltüntetve, azonban a termék vételára nem tartalmazza a szállítási költséget.

Az egyedi vevői igények kiszolgálására beszerzendő termékek esetén az Eladó előlegként elkérheti az áru bruttó vételárának 20%-át.

A Webshopban jelentkező esetleges hibákért az Eladó felelősséget nem vállal, az árváltoztatás jogát fenntartja. Ezekért az esetleges hibákért elnézésüket kérjük, megértésüket köszönjük.

Az Eladó fenntartja a jogot, hogy a weblapon (honlap és Webshop) megjelenő anyagokat, termékeket és feltüntetett árakat bármikor módosíthatja előzetes értesítés nélkül. A módosítás előtt eladott rendelések a módosítás előtti feltételekkel és áron kerülnek teljesítésre. Az adott pillanatban készleten nem lévő termékeknél az árak és szállítási idők csak tájékoztató jellegűek, ezek nagymértékben függenek az aktuális beszerzési lehetőségektől.

Az Eladó gondossága ellenére a nyilvánvalóan téves, a termék közismert nagyságrendű árától nagy mértékben eltérő, irreális árra (például 1Ft, 0Ft), a rendszer hibájából eredően feltűntetett hibás árra felelősséget nem vállal, így nem köteles azokat hibás áron szolgáltatni. Helytelen ár esetén az Eladó telefonon értesíti a Vevőt, tájékoztatja a helyes árról, így a Vevő eldöntheti, hogy a valós áron is meg kívánja e rendelni a terméket, vagy jogkövetkezmény nélkül visszalép annak megrendelésétől.

7. FIZETÉSI MÓDOK

A rendszer automatikusan felajánlja a lehetséges/ választható fizetési módokat a megrendelés végösszegének függvényében. A rendszer a következő fizetési módokat kezeli: készpénzes, utánvételes, előreutalásos fizetés.

Készpénz:

Az áru Eladó üzlethelységében történő átvételekor a Vevő a vételárat készpénzben, magyar forintban fizeti meg az Eladónak. A termék átvételére Vevő csak a fizetést követően jogosult.

Utánvétes fizetés:

Amennyiben futár közreműködésével kerül sor a Webshopban megrendelt termék kiszállítására, úgy a Vevő a megrendelt áru esetlegesen szállítási költséggel megnövelt visszaigazolt ellenértékét készpénzben a futárnak teljesíti.

Bankszámlára előre utalás:

A Vevőnek lehetősége van a kiszállítás vagy személyes átvétel előtt a megrendelt árut előre kifizetni, az OTP Bank Zrt.-nél vezetett  11744003-20627308-00000000 számlájára történő utalással. A megrendelés során ezt a fizetési módot választó Vevő részére a bankszámlaszámot és minden utaláshoz szükséges információt a visszaigazoló e-mailben az Eladó feltünteti. Az Eladó a rendelésről kiállított átutalásos számla másolatát faxon vagy e-mailben megküldi Vevőnek, aki ezután elindíthatja a banki utalást. Az eredeti számlát Vevő a megrendelt áruval együtt kapja meg. Amennyiben az Eladó számláján a vételár a számlán feltűntetett fizetési határidő lejáratáig(számla elküldésétől számított X nap) nem íródik jóvá, úgy Eladó törli a rendelést és nem köteles azt teljesíteni.

8. SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK

8.A) Szállítás módja

A megrendelt áruk kiszállítását az MPL futárszolgálat végzi, mely előzetes egyeztetés nélkül - hacsak a Vevő ezt külön nem kéri - történik munkanapokon 08:00- 17:00 között.

A Vevő olyan szállítási címet adjon meg, ahol lehetőség szerint a fent említett időintervallumban tartózkodik és a megrendelését át tudja venni. Az Eladó a rendelés futárnak történő átadásáról e-mailben értesíti a Vevőt.

Amennyiben a Vevő nem tartózkodik a megjelölt szállítási címen, ezáltal a rendelés átvétele meghiúsul , úgy a futár értesítést hagy, az ezen található telefonszámon a Vevő új szállítási címet vagy időpontot egyeztethet. A futár 1 + 1 újbóli alkalommal kísérli meg a rendelés kiszállítását. Ha az újbóli kísérletnél a megadott szállítási címen a futár senkit nem talál, úgy a rendelést az Eladónak visszaszállítja. AZ Eladó a rendelés újbóli kiszállítása érdekében felveszi a kapcsolatot a Vevővel, de a második kiszállítást csak abban az esetben teljesíti, ha a vételárat a Vevő átutalással kifizette és az megjelent Eladó számláján.

Amennyiben a kétszeri szállítási kísérlet a Vevő hibájából nem jár sikerrel, úgy az Eladó törli a megrendelést. Ha a Vevő mégis szeretné a rendelés kiszállítását, úgy azt újból meg kell rendelnie a Webshopban.

Az egy címről két vagy több alkalommal sikertelenül kiszállításra került és Eladónak visszaszállított rendelés megvalósulása esetén az Eladó fenntartja a jogot, hogy a továbbiakban adott névre és címre ne teljesítsen megrendelést.

Bizonyos rendelések esetén, a term&eacu